یاسر عبداللهی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد:‌ با همکاری تعاون روستایی و بارگیری سیب و پرتقال مرغوب از سردخانه‌ها به مقصد سطح شهرهای استان اردبیل، توزیع میوه شب عید با کیفیت مناسب آغاز شد و این فرآیند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت. وی تصریح کرد: امسال با ۱۰ […]

یاسر عبداللهی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد:‌ با همکاری تعاون روستایی و بارگیری سیب و پرتقال مرغوب از سردخانه‌ها به مقصد سطح شهرهای استان اردبیل، توزیع میوه شب عید با کیفیت مناسب آغاز شد و این فرآیند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امسال با ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال‌های گذشته ما ۱۱۰ غرفه توزیع میوه شب عید را در جای جای استان اردبیل برپا کردیم تا اهالی استان به راحتی بتوانند میوه شب عید خود را با قیمت پایین‌تر از پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان عرضه کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل قیمت مصوب پرتقال و سیب را ۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در این ایام بیش از ۴۶۲ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال توزیع می شود که امسال در مقایسه با سال‌های گذشته توزیع میوه شب عید در شهرها و حتی برخی روستاهای بزرگ نیز انجام می شود.

عبداللهی از توزیع هوشمند میوه شب عید برای هموطنان خبر داد و افزود: هموطنان با مراجعه به سامانه بازارگان می توانند در کنار تقاضای خرید کالاهای اساسی، میوه شب عید را نیز درخواست کنند تا در کوتاهترین زمان درب منزل تحویل بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا توزیع میوه شب عید با نظم و انضباط خاص و ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب انجام شود تا اهالی بتوانند میوه مورد نیاز خود را تهیه و تأمین کنند.

عبداللهی اضافه کرد: علاوه بر میوه شب عید، با همکاری سازمان جهاد کشاورزی توزیع مرغ، گوشت منجمد و گرم، برنج، شکر و تخم مرغ نیز به قیمت مصوب آغاز شده و هیچ کمبودی در نیاز پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع