سید حجت مدنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بر اساس شناسایی خانوارهای فاقد گاز طبیعی در مناطق روستایی، عشایری و شهری، ۱۰ هزار خانوار در استان اردبیل سهمیه نفت سفید دریافت می‌کنند که از طریق کارت الکترونیکی آنها شارژ فوق‌العاده در سه ماهه پاییز انجام شده است. وی تصریح کرد: این […]

سید حجت مدنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بر اساس شناسایی خانوارهای فاقد گاز طبیعی در مناطق روستایی، عشایری و شهری، ۱۰ هزار خانوار در استان اردبیل سهمیه نفت سفید دریافت می‌کنند که از طریق کارت الکترونیکی آنها شارژ فوق‌العاده در سه ماهه پاییز انجام شده است.

وی تصریح کرد: این خانوارها می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سوخت در روستاها و تعاونی‌های روستایی سهمیه فصل پاییز خود را دریافت کرده تا دغدغه‌ای از بابت تأمین سوخت زمستانی نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: برای خانوارهای یک تا پنج نفره ۸۰۰ لیتر و پنج تا ۱۰ نفره ۹۰۰ لیتر نفت سفید برای خانوارها پیش‌بینی شده که در مهلت تعیین شده اول پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان تا آخر آذرماه می‌توانند این سهمیه خود را دریافت و نسبت به ذخیره‌سازی اقدام کنند.

مدنی افزود: سرپرستان خانوارها با مراجعه به محل‌های تعیین شده می‌توانند این سهمیه را دریافت کرده و مراحل ذخیره‌سازی آن را انجام دهند تا در فصل زمستان با مشکلی روبه‌رو نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای فصل زمستان نیز به اندازه کافی ذخیره‌سازی و تعیین سهمیه از طریق شرکت نفت انجام خواهد شد تا با اطلاع‌رسانی زمینه دریافت آن فراهم آید.

مدنی اضافه کرد: برای کشاورزان و دامداران نیز سهمیه سوخت زمستانی پیش‌بینی شده که بر اساس کارت شارژی که در اختیار روستاییان است، می‌توانند در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و سهمیه مورد نظر را دریافت کنند.

وی بیان کرد: شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل سعی دارد تا با تأمین به موقع نیازمندی‌ها، نگرانی‌های احتمالی خانوارها را رفع کرده و به نوعی به تقویت نظام توزیع سوخت در ابعاد مختلف کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع