به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سرهنگ پاسدار ایرج نقی‌پور عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، پویش همکلاسی مهربان ۲ در قالب رزمایش بزرگ کمک در استان اردبیل برگزار شد. وی تصریح کرد: در قالب این پویش بیش از ۱۰ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سرهنگ پاسدار ایرج نقی‌پور عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، پویش همکلاسی مهربان ۲ در قالب رزمایش بزرگ کمک در استان اردبیل برگزار شد.

وی تصریح کرد: در قالب این پویش بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در قالب پویش همکلاسی مهربان ۲ علاوه بر تهیه بسته‌های کیف و نوشت‌افزار، شاهد تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند، کفش و البسه، بسته معیشتی، بسته بهداشتی و کتب درسی در بین دانش‌آموزان نیازمند بودیم‌.

نقی‌پور افزود: این بسته‌ها با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار، نواحی مقاومت بسیج، ادارات آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی، بسیج سازندگی، بسیج اصناف و کارگری، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی بسیج تهیه و توزیع شد.

وی با قدردانی از مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم مؤمن و خیر استان اردبیل خاطر نشان کرد: پویش همکلاسی مهربان دو بار دیگر صحنه‌هایی از همدلی و همیاری مردم خیر استان در کمک به دانش‌آموزان نیازمند را به نمایش گذاشت.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اضافه کرد: این پویش همچنان در استان تداوم دارد و مردم خیر استان می‌توانند جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند به حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی یا دفاتر بسیج سازندگی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع