حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا از محل تهاتر نفت بتوانیم این پروژه‌ها را اجرایی کنیم. وی بیان کرد: بررسی لایحه […]

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا از محل تهاتر نفت بتوانیم این پروژه‌ها را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در بخش‌های هزینه‌ای و درآمدی در مجلس در حال بررسی بوده و در این زمینه توجه به مناطق محروم و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان اردبیل با هدف کاهش عوارض و مالیات برای صاحبان واحدهای تولیدی برای اشتغال‌زایی مد نظر است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مناطق محروم در بودجه ۱۴۰۲ مد نظر بوده و در این زمینه به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر با کاهش عوارض و مالیات برای صاحبان واحدهای تولیدی هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

موسوی با اشاره به آمار بیکاری در استان نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ هزار جوان بیکار در استان وجود دارد که به صورت عمده جزو فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها نیز هستند و نرخ بیکاری استان نیز در حال حاضر ۱۵.۶۵ درصد است که امید می‌رود در این زمینه بتوان اقدامات خوبی را انجام داد.

وی تصریح کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی با حرکت دولت و مجلس جزو اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه انتظار داریم حرکت تحولی در استان اردبیل برای کاهش آثار تورم در زندگی با تقویت جبهه اشتغال و کارآفرینی، تولید، سرمایه‌گذاری و حمایت از تکمیل طرح‌های پیشران و ایجاد بستر تحول در جامعه در دستور کار است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار