سید مهدی موسوی در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: عصر جمعه به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده شهرک آیت الله غفاری پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند. وی گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری در جاده شهرک آیت الله غفاری […]

سید مهدی موسوی در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: عصر جمعه به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده شهرک آیت الله غفاری پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری در جاده شهرک آیت الله غفاری در نزدیکی سه راهی فرودگاه یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدومین توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شدند که حال یکی از مصدومین وخیم گزارش شده است.

شهرام وخشوری فرمانده پلیس راه سربند مغان نیز در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: علت این حادثه عدم توجه کامل به جلو پژو ۲۰۶ هاچ بک نسبت به ۲ وسیله دیگر بوده است.

وی با اشاره به نبود خط کشی وسط جاده و علائم های افقی و عمودی و تاکید بر ایمن سازی جاده شهرک آیت الله غفاری‌ها عنوان کرد: با اشاره به گردشگری بودن شهرک آیت الله غفاری از رانندگان درخواست می‌شود نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مخصوصاً در ایام تعطیل اقدام کنند.

فرمانده پلیس راه سربند مغان تاکید کرد: همچنین از رانندگان تقاضا داریم تا در هنگام رانندگی حتماً سرعت قانونی را رعایت کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا با بروز سوانح رانندگی جان خود و سرنشینان و همشهریان خود را دچار خطر نکنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/

منبع