به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلیم‌اله وثوقی ظهر یکشنبه در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل در اردبیل اظهار کرد: ۷۰ درصد نهاده‌های دامی متعلق به استان اردبیل از بندر امام خمینی (ره) حمل شده و ۳۰ درصد نیز در حال حمل است. وی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلیم‌اله وثوقی ظهر یکشنبه در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل در اردبیل اظهار کرد: ۷۰ درصد نهاده‌های دامی متعلق به استان اردبیل از بندر امام خمینی (ره) حمل شده و ۳۰ درصد نیز در حال حمل است.

وی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها موظف شده اند برای هر کامیونی که از بندر امام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل نماید در سالن اعلام بار ۲ مرتبه بدون نوبت به مقصد خوزستان بار ارائه کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سختکوش قدردانی کرد و افزود: صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام به مقصد استان اردبیل برای کالاهای سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

وثوقی افزود: در راستای ترغیب رانندگان عزیز جهت اعزام به بندر امام خمینی (ره) طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن شرکت‌های حمل و نقل، اگر راننده ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت و برگشت می‌تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را باز پس گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون تن کالا در فصل بهار در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع