ولی اسماعیلی در گفت و گو با پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به روند مداوم خروج پول حقیقی از پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان بورس و دور شدن دولت از وعده های بورسی خود، گفت: متاسفانه شرایط پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان سرمایه خوب نیست و ما هم همانند مردم از این شرایط گلایه مند […]

ولی اسماعیلی در گفت و گو با پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به روند مداوم خروج پول حقیقی از پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان بورس و دور شدن دولت از وعده های بورسی خود، گفت: متاسفانه شرایط پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان سرمایه خوب نیست و ما هم همانند مردم از این شرایط گلایه مند هستیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در زمینه شرایط پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان سرمایه از سوی دولت شعارهای داده شد و اما عملیاتی نشد و از این بابت ما از تصمیم گیرندگان در این بخش گلایه مند هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: دولت قول و وعده داده بود که در اسرع وقت و بعد از اینکه سکان هدایت دولت را در دست گرفت، نسبت به وضعیت سهامداران خرد اقداماتی را لحاظ کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت باید فکری به حال سهامداران خرد پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان سرمایه کند و این شرایط را به نحوی تغییر دهد تا این افراد به حداقل سرمایه گذاری خود در این بخش دست پیدا کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: متاسفانه تاکنون اقدامی که بتواند منافع سهامداران خرد در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان سرمایه را تامین کند، با گذشت یک سال از عمر دولت، رخ نداده است.

اسماعیلی تصریح کرد: بنده به شخصه چندین نوبت هم در این زمینه با آقای خاندوزی، وزیر اقتصاد و آقای رضایی جلساتی داشتم و برخی موارد در زمینه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان سرمایه را مورد تذکر قرار دادم.

این نماینده مجلس بیان کرد: ما در این جلسات تاکید کردیم که اینکه رشد اقتصادی به چه میزان است و چقدر رشد کرده، بحث دیگری است اما دولت قول و وعده هایی را به مردم داد و قرار بود در یک بازه یک سال و یا شش ماهه در بخش هایی اعم از پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان سرمایه جواب بگیریم اما متاسفانه پاسخ لازم را دریافت نکردیم . با این حال ما باز هم این موارد را در مجلس دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع