سید حامد عاملی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در این زمینه منابع خوبی به استان ابلاغ شده که ما سعی می‌کنیم برای طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی پرداخت کنیم که بانک‌های عامل موظف هستند با اولویت طرح‌های تولیدی این منابع را توزیع کنند. وی به جذب صد درصدی اعتبارات سال ۱۴۰۰ با […]

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در این زمینه منابع خوبی به استان ابلاغ شده که ما سعی می‌کنیم برای طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی پرداخت کنیم که بانک‌های عامل موظف هستند با اولویت طرح‌های تولیدی این منابع را توزیع کنند.

وی به جذب صد درصدی اعتبارات سال ۱۴۰۰ با همکاری دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: با پایان سال مالی در شهریور امسال، فرصتی فراهم شد تا جذب صد درصدی اعتبارات با تلاش و پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شود و از مهرماه نیز توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۱ شروع شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در ۲ ماه اخیر یک‌هزار میلیارد تومان از منابع سفر رئیس جمهور به صورت نقد برای پروژه‌های استانی تخصیص یافته است، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در مرحله بعد نیز جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به صورت منظم و برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام شود.

عاملی به تدوین برنامه هفتم توسعه و ضرورت ارائه پیشنهادات و نظرات در این زمینه افزود: قرار است احکامی تدوین شود تا با جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات در برنامه هفتم توسعه، بتوانیم مشارکتی جدی داشته باشیم.

وی از پرداخت کلیه مطالبات بازنشستگان سال ۱۴۰۰ خبر داد و خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار در این زمینه انجام شده و دستگاه‌های متولی باید مطالبات بازنشستگان را شامل پاداش پایان خدمت و مرخصی مانده پرداخت کنند.

عاملی، اردبیل را از استان‌های پیشرو در جذب منابع ماده ۵۶ اعلام کرد و ادامه داد: اخذ ماده ۲۳ برای برخی از پروژه‌ها در سال گذشته انجام شد و امسال نیز سعی می‌کنیم برای برخی از پروژه‌های دیگر، ماده ۲۳ را اخذ کنیم تا امکان تأمین اعتبار به صورت ملی فراهم آید.

استاندار اردبیل اضافه کرد: ۴۷ پروژه استان از منابع ملی تأمین می‌شود که تخصیص اعتبارات در این زمینه بر اساس منابع بودجه‌ای سالانه است که قرار شد به صورت مشخص این پروژه‌ها تفکیک و اطلاعات آنها در اختیار نمایندگان مجلس قرار گیرد تا در زمان بررسی بودجه در مجلس، امکان جذب و تخصیص اعتبارات برای این پروژه‌ها فراهم آید.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار