علی نوبخت در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، باتاکید بر اینکه گلایه های گندمکاران را به حق می دانیم، افزود: با قولی که وزیر جهاد کشاورزی داده اند قرار است تا آخر شهریورماه کل بدهی زارعین از بابت خرید گندم پرداخت شود. وی خاطرنشان کرد: تاکنون در استان اردبیل ۲۲۸ هزار تن گندم مازاد […]

علی نوبخت در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، باتاکید بر اینکه گلایه های گندمکاران را به حق می دانیم، افزود: با قولی که وزیر جهاد کشاورزی داده اند قرار است تا آخر شهریورماه کل بدهی زارعین از بابت خرید گندم پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در استان اردبیل ۲۲۸ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده و این کار همچنان ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اردبیل به اتمام کار خرید گندم در شمال و جنوب استان اشاره کرد و گفت: عملیات خرید در مرکز استان و در قالب مراکز منتخب در حال انجام است.

نوبخت افزود: بالاترین خرید گندم را به رغم ظرفیت تولید شمال استان ما در شهرستان اردبیل داشتیم که ۷۴ هزار تن گندم از زارعان مرکز استان خریداری شده است.

وی بیان کرد: تمامی محصولات خریداری شده با کیفیت مناسب در سیلوها و مراکز ذخیره نگهداری می شود تا به تدریج وارد چرخه مصرف شوند.

انتهای پیام/

منبع