به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضا قاسمیان شامگاه دوشنبه در دومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق نباید به یک تکلیف اداری تبدیل شود بلکه تمامی مردم باید به این امر حساس بوده و در جایگاه وظیفه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضا قاسمیان شامگاه دوشنبه در دومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق نباید به یک تکلیف اداری تبدیل شود بلکه تمامی مردم باید به این امر حساس بوده و در جایگاه وظیفه اجتماعی نسبت به مبارزه با آن اقدام کنند.

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس ستاد مرکزی و هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: پیامد و تأثیر قاچاق بر اشتغال و تولید داخلی باید در جامعه تبیین شده و مردم با زوایای این پدیده شوم آگاه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از تمامی دستگاه‌های عضو به خاطر اهتمام ویژه برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز تقدیر کرد و گفت: خانواده شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند و در عرصه‌های امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور، مدیون رشادت‌ها و اخلاص این شهدا هستیم.

قاسمیان با بیان اینکه رونق اقتصادی مغایرت اساسی با شیوع قاچاق دارد، افزود: قاچاق زمینه‌های کاهش میزان اشتغال، تضعیف تولید داخل، فقر، بیکاری و… را به همراه دارد و ضروری است تا همه دستگاه‌های متولی امر تولید با تمرکز بر اقتدار کشور و نظارت جدی‌تر بر تولید کالای‌های با کیفیت ایرانی، وارد عمل شوند.

وی خواستار جلب توجه تمامی دولت‌ها در آن سوی مرزها به مسئله قاچاق شد و خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه به ویژه در ایام مصادف با سالروز صدور فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم و حیاتی است.

قاسمیان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کارگروه فرهنگی و تبلیغات استان اردبیل با همکاری و ارزیابی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در کشور شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: این امر نشانگر این است که نگاه استان به مقوله قاچاق کالا و ارز نگاه پیشگیرانه و فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مراسم با همکاری بنیاد شهید استان، از خانواده شهدای عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اردبیل شهیدان «علیرضا فولادی»، «محمود معینی»، «محمد محمودزاده» و «حسین ولی نژاد» تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع