به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای جهادگر دفاع مقدس در خلخال اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی در امتداد خون شهدای کربلاست و پیوند عمیق و ناگسستنی بین دو حماسه عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد. وی بیان کرد: امروز با افتخار تفکر و اندیشه […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای جهادگر دفاع مقدس در خلخال اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی در امتداد خون شهدای کربلاست و پیوند عمیق و ناگسستنی بین دو حماسه عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد.

وی بیان کرد: امروز با افتخار تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در بین جوانان جهادی که در قالب گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند تداوم دارد.

دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر در استان اردبیل تصریح کرد: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود با ما بر نمی‌دارد و به نوعی ماهیت جنگ دشمن با ما از این رو به نوعی مشخص است؛ در هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی همه فشارهای خود را تحمیل کرده و اکنون با جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را در فشار قرار دهد.

اصلانی افزود: بسیج پاره تن مردم و مولود انقلاب اسلامی است و این مولود انقلاب چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار حضور دارد.

وی گفت: امروز گروه‌های جهادی بسیج راه شهدای جهادگر دفاع مقدس را با خدمت بی منت به مردم ادامه می‌دهند و این نیروی مؤمن و پای کار خود را نوکر مردم می‌داند.

دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر در استان اردبیل افزود: حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج برکات زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به آشنایی با وضعیت محرومین و مستضعفین و ایجاد نگاه عدالت‌خواه در بین جوانان اشاره کرد که طبعاً باعث ایجاد تفکر پیگیری اقتصاد عدالت محور می‌شود.

وی گفت: اقدامات جهادگران بسیجی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و تسریع در روند واکسیناسیون، مبین کارآمدی بسیج بود و نشان داد که بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت است.

اصلانی تصریح کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا به عنوان سند زنده ایثار و شهادت، وظیفه اخلاقی، انسانی و شرعی همه آحاد و اقشار مردم و مسئولان است.

گروه‌های جهادی در خط مقدم سازندگی/تفکر دفاع مقدس ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع