به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح جمعه در جریان سفر به استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی مورد توجه واقع شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان با جدیت تمام دنبال کرد. وی بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده امیدواریم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح جمعه در جریان سفر به استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی مورد توجه واقع شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان با جدیت تمام دنبال کرد.

وی بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم در بازه کوتاه مدت و بلند مدت وضعیت کشاورزی را متحول کنیم و صنایع تبدیلی را رشد دهیم.

آیت الله رئیسی ظرفیت گردشگری استان اردبیل را جزو سرمایه مهم عنوان کرد و افزود: صنعت گردشگری باید در این استان متحول شود.

رئیس جمهور کشورمان استان اردبیل را مرکز اتحاد و انسجام در ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: اردبیل نقش مهمی در ارتقای فرهنگ شیعی داشته و چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی را تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است.

آیت الله رئیسی در ادامه و در بازید از مجتمع کشت و صنعت مغان اظهار کرد: در حال حاضر کشت و صنعت مغان در اختیار دولت بوده و وجهی برای توقف و یا کندکردن توسعه وجود ندارد و دولت تمام تلاش خود را برای توسعه آن انجام خواهد داد.

وی اظهار کرد: با وجود چنین مجموعه عظیمی بیکاری در منطقه و به خصوص شهرستان پارس‌آباد معنایی ندارد.

انتهای پیام/

منبع