اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: برای احداث این مجتمع گاوداری ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام می‌شود تا با تکمیل این مجتمع افزایش تولید محصولات لبنی را در این شرکت شاهد باشیم. وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این مجموعه ظرفیت تولید شیر در هر روز در این مجتمع از ۴۰ […]

اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: برای احداث این مجتمع گاوداری ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام می‌شود تا با تکمیل این مجتمع افزایش تولید محصولات لبنی را در این شرکت شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این مجموعه ظرفیت تولید شیر در هر روز در این مجتمع از ۴۰ تن به بیش از ۸۰ تن افزایش می‌یابد که تولیدات محصولات متنوع لبنی و عرضه آن به بازارهای داخلی شرایط مناسب تأمین نیازمندی‌ها را رقم می‌زند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه کشت و صنعت پارس در اواخر امسال این مجتمع گاوداری مدرن راه‌اندازی شود تا زمینه مناسبی را در مسیر توسعه و تحول بخش لبنیاتی این مجموعه شاهد باشیم.

محمدزاده افزود: تمام تلاش ما بر این است تا کشت و صنعت پارس بتواند در همه ابعاد اعم از زراعت و حوزه دام به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده و زمینه اشتغال صدها نفر از جوانان منطقه را با راه‌اندازی چنین مجموعه‌های صنعتی به وجود آورد.

وی رویکرد اصلی کشت و صنعت پارس را در کنار تولید بذر اصلاح شده و مرغوب، توجه به تقویت زنجیره تولید برای افزایش صادرات به کشورهای همسایه برشمرد و خاطر نشان کرد: تلاشمان بر این است تا در سال مزین به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با همکاری دستگاه‌های مرتبط استانی و شهرستانی بتوانیم مجوزهای لازم را برای توسعه پایدار کشت و صنعت مغان در ابعاد مختلف فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع