به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کمال‌الدین میرجعفریان شامگاه سه‌شنبه در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۱۷ مصوبه مربوط به شهرستان نیر است که انتظار داریم مدیران برای تسریع در اجرای این مصوبات همت کنند. وی با تاکید بر امکان‌سنجی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کمال‌الدین میرجعفریان شامگاه سه‌شنبه در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۱۷ مصوبه مربوط به شهرستان نیر است که انتظار داریم مدیران برای تسریع در اجرای این مصوبات همت کنند.

وی با تاکید بر امکان‌سنجی برای توسعه ناحیه صنعتی نیر تصریح کرد: همزمان با این امکان‌سنجی برای تأمین زمین جهت توسعه ناحیه صنعتی نیز لازم است فعالیت ۸۰ درصد واحدهای سرمایه‌گذاری شده در این ناحیه رصد شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گازرسانی به ۴ روستای بالای ۲۰ خانوار نیر را یادآور شد و گفت: در استان اردبیل ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که ضروری است در شهرستان نیر هم با تسریع در اجرای گازرسانی به این روستاهای بالای ۲۰ خانوار اقدام شود.

میرجعفریان اجرای مصوبات در مورد فشار آب نیر، فاضلاب بولاغلار و ایجاد ردیف برای تأمین مخزن را یادآور شده، خواستار پیگیری فرمانداری و شرکت آب و فاضلاب شد.

وی تسریع در اجرای جاده کورائیمخلفلو را نیز ضروری دانست و افزود: در اجرای پروژه‌های مربوط به راهداری در مناطقی از استان از جمله شهرهای شمالی که شرایط جوی اجازه می‌دهد، اقدامات لازم سرعت گیرد.

میرجعفریان مصوبات مرتبط با جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی را نیز بررسی و بر تسریع در روند اجرای آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع