به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان و نانوایی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم. وی تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان و نانوایی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، نانوایی‌هایی که در ارائه نان اول صبح تأخیر می‌کنند، جریمه خواهند شد و شروع پخت نانوایی‌ها به صورت مستمر رصد می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: در ۶ ماهه امسال ۲ هزار و ۳۲۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان صورت گرفته که در ۱۷۲ مورد پرونده به مبلغ سه میلیارد ریال، نانوایان توسط تعزیرات حکومتی جریمه اعمال شده است.

اصغری افزود: تاکنون ۱۰۳ نانوایی به دستگاه هوشمند نانوایی مجهز شده و تعدادی از نانوایی‌های باقیمانده نیز بعد از تغییرات نام و پروانه فعالیت، به دستگاه هوشمند نانوایی مجهز خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع