به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت بحران شهرستان اردبیل با تاکید بر پیگیری جدی مقاوم‌سازی و بازسازی اماکن عمومی اردبیل اظهار کرد: کمیته ویژه برای شناسایی اماکن عمومی قدیمی در سطح شهر اردبیل ایجاد می‌شود. وی بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های اجرای در زمینه تسریع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت بحران شهرستان اردبیل با تاکید بر پیگیری جدی مقاوم‌سازی و بازسازی اماکن عمومی اردبیل اظهار کرد: کمیته ویژه برای شناسایی اماکن عمومی قدیمی در سطح شهر اردبیل ایجاد می‌شود.

وی بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های اجرای در زمینه تسریع در تغییر چهره بافت‌های ناکارآمد شهری و مشاهده تأثیر این تحول در بهبود شاخص‌های اجتماعی این گونه بافت‌ها شد و گفت: کارشناسان بررسی‌های میدانی لازم را انجام دهند و بعد از بررسی و شناسایی اماکن، اقدامات پیشگیری صورت خواهد گرفت.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه ابلاغ تذکرات لازم به دستگاه‌های اجرایی جهت پیشگیری از خطرات احتمالی بافت‌های فرسوده و قدیمی از تکالیف و اولویت‌های اساسی فرمانداری اردبیل است، افزود: براساس اولویت‌بندی مقاوم‌سازی و بازسازی این مراکز قدیمی، با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود تا از خطرات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.

اعتماد اعجازی بیان کرد: توجه به اولویت‌ها برای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی در شهرستان‌های مختلف باید مورد توجه قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم برای بهره‌مندی اهالی از تسهیلات به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع