به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عضو رسانه‌ای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در خصوص حکم محرومیت ۶ جلسه‌ای یحیی گل محمدی اعترافی داشت که این اعتراف با واکنش‌های زیادی از سوی اهالی فوتبال مواجه بود. افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عضو رسانه‌ای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در خصوص حکم محرومیت ۶ جلسه‌ای یحیی گل محمدی اعترافی داشت که این اعتراف با واکنش‌های زیادی از سوی اهالی فوتبال مواجه بود.

افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ضمن انتقاد به عملکرد کمیته انضباطی گفت: عضو کمیته انضباطی می‌گوید طبق قانون سرمربی پرسپولیس باید ۶ ماه محروم می‌شد که آنها خواستند این محرومیت ۶ جلسه‌ شود، چون تشخیص دادند که محرومیت برای فوتبال خوب نیست. اگر محرومیت خوب نیست چرا برای دیگران اعمال می‌شود و اصلاً چرا قانونی شده است؟

پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: رفتار آقایان درست مثل این است که راننده‌ای از چراغ قرمز عبور کند و افسری بگوید من تشخیص دادم که جریمه در رانندگی خوب نیست. بدون آنکه فکر کند عبور از چراغ قرمز ممکن است منجر به تصادف و حتی جرح و مرگ دیگری شود. آیا نادیده گرفتن قانون خودش رفتاری قانونی است؟ از نظر من این نادیده گرفتن قانون و صدور حکم سلیقه‌ای به نوعی ظلم به ۱۵ تیم دیگر و به خصوص تیم‌هایی که در کورس قهرمانی قرار داشتند بود.

حاجی پور در خصوص شرایط استقلال و نقل و انتقالات این تیم گفت: با اینکه هنوز نقل و انتقالات تمام نشده، اما تا همین جای کار هم به نظر من عملکرد باشگاه خوب و قابل قبول بوده است. اما این کافی نیست و با جذب حداقل یکی دو بازیکن دیگر باید به تقویت نقاطی پرداخت که هنوز کمبود بازیکن به چشم می‌خورد که مهم‌ترین آن یک هافبک طراح است.

مدافع سابق آبی پوشان گفت: حفظ سیلوا، مهدی پور و یامگا که ارکان موفقیت تیم در فصل گذشته بودند و بازگرداندن مرادمند اتفاقات مثبتی در تیم بود. اما در مورد جدایی وریا غفوری و امیر حسین حسین زاده می‌توان از عملکرد باشگاه انتقاد کرد.

وی افزود: امیدوارم هرچه زودتر تکلیف کاوه رضایی و محمد محبی هم مشخص شود چون آنها بازیکنان بزرگ و باتجربه ای هستند که می‌توانند در این فصل به آبی پوشان کمک کرده و برای آنها مثمر ثمر باشند.

انتهای پیام/

منبع