سلامت صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: با تصویب لایحه شهرداری اردبیل مبنی بر صدور مجوز برای کمک و مساعدت مالی به زلزله زدگان خوی، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با موافقت اعضای شورای شهر به زلزله زدگان شهرستان خوی تخصیص یافت. وی بیان کرد: در دل بلایای […]

سلامت صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: با تصویب لایحه شهرداری اردبیل مبنی بر صدور مجوز برای کمک و مساعدت مالی به زلزله زدگان خوی، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با موافقت اعضای شورای شهر به زلزله زدگان شهرستان خوی تخصیص یافت.

وی بیان کرد: در دل بلایای طبیعی، پروردگار متعال دل‌های ما را امتحان می‌کند که الحمدلله وحدت اجتماعی، همدلی و یکپارچگی در روح ایرانیان دمیده شده و در روزهای سخت به یاری همدیگر می‌شتابند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تقدیر از حضور پرشور شهروندان اردبیلی به ویژه خانواده بزرگ شهرداری در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بار دیگر مردم شریف و با بصیر اردبیل با حضور خود حماسه‌ای دیگر در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی خلق کردند.

صفری در مورد لایحه مربوط به توزیع میوه شب عید کارکنان و بازنشستگان شهرداری گفت: همچنین با بررسی لایحه مربوط به توزیع میوه برای بازنشستگان، به شهرداری اجازه داده شد میوه شب عید بازنشستگان طبق سنوات گذشته انجام شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر