رسول فلاح در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، از حمایت همه جانبه فرمانده کل سپاه پاسداران قدردانی کرد و اظهار داشت: سردار سلامی در کنار مسائل نظامی، به اخلاقیات و مسائل فرهنگی ورزشی نیز بسیار توجه دارند و از ویژگی‌های ایشان، اهمیت دادن به جوانان مملکت است. سرهنگ فلاح افزود: در سفری که سردار […]

رسول فلاح در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، از حمایت همه جانبه فرمانده کل سپاه پاسداران قدردانی کرد و اظهار داشت: سردار سلامی در کنار مسائل نظامی، به اخلاقیات و مسائل فرهنگی ورزشی نیز بسیار توجه دارند و از ویژگی‌های ایشان، اهمیت دادن به جوانان مملکت است.

سرهنگ فلاح افزود: در سفری که سردار سلامی به شیراز داشتند و با دستور ایشان، از تیم فجر شهید سپاسی حمایت شد و به صورت مکتوب قول کمک ۱۰ میلیارد تومانی را به تیم فجر در صورت صعود به لیگ برتر دادند و با اطمینان می گویم که اگر دستور صریح ایشان نبود، اکنون تیم فجر سپاسی وجود نداشت و همین امر مایه دلگرمی ما شد.

مدیرعامل زردپوشان با اشاره به بازی شب گذشته تیم فجر در کرج و صعود این تیم به لیگ برتر بیان داشت: باوجود اینکه تیم حریف انگیزه‌ای برای بردن نداشت اما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان گل ریحان، دوندگی عجیبی داشتند که بنظر می‌آید با حمایت تیم‌های رغیب، انگیزه آنها هم بیشتر شده بود اما با درایت کادرفنی و آنالیز تیم حریف و همچنین تعصب بازیکنان، توانستیم یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود را انجام دهیم.

فلاح افزود: از اتفاقاتی که در فصل گذشته مقابل مس کرمان افتاد تجربه کسب کردیم و با کاهش فشار روحی و روانی که بدلیل حساسیت بالای بازی و پخش مستقیم آن روی بازیکنان بود، خدا راشکر توانستیم این بازی را هم با پیروی پشت سر گذاشته و به لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی به عوامل موفقیت تیم فجر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از عوامل موفقیت ما هماهنگی کل مجموعه از سردار بوعلی که حمایت بسیاری از تیم داشتند تا کادر فنی و بازیکنان، و عامل بعدی توسل به ائمه اطهار و حاکم نبودن مادیات و مسائل مالی موجود در فوتبال، در میان بازیکنان بود.

سرهنگ فلاح در ادامه افزود: این مجموعه سالم‌ترین مجموعه‌ای بود که تاکنون در طول این سالیان دیده‌ام و آقای کلانتری علاوه بر تجربه و قابلیت فنی بالا، انسان بسیار نجیب و سالمی هستند.

مدیرعامل تیم لیگ برتری فجر شهیدسپاسی از تمامی مردم استان فارس و هواداران این تیم و همچنین از اهالی رسانه و خبرنگاران و تمامی کسانی که در موفقیت تیم فجر شهیدسپاسی سهیم بودند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع