سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رزمایش کمک مومنانه تنها یک رزمایش نیست بلکه یک الگو سازی جامع در بین آحاد مختلف مردم و مسئولان برای هم نوعان و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است.

به گزارش آذرمغان به نقل از سبلان‌ما، قرارگاه رزمایش سراسری کمک مومنانه به نیازمندان با رمز یا صاحب الزمان (عج) صبح امروز در یک نشست فوق العاده و با حضور استاندار اردبیل، مسئولان دستگاه های اجرای، فرماندهان سپاه و بسیج در سالن شهید حیدری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این رزمایش که همزمان با سراسر استان که بصورت زنده و تصویری در حال برگزاری بود، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به اهمیت رزمایش کمک مومنانه در کشور پرداخت و اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه تنها یک رزمایش نیست بلکه یک الگو سازی جامع در بین آحاد مختلف مردم و مسئولان برای هم نوعان و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره فعالیت سپاه و بسیج طی روزهای گذشته برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در سطح استان خبر داد و گفت: فعالیت های سپاه و بسیج در قالب قرارگاه های مختلف برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا خدمات ارزنده ای اعم از تولید ماسک توسط بسیج سازندگی و قرارگاه های بسیج، توزیع مواد ضدعفونی و ضدعفونی معابر، غربالگری و حمایت کمک معیشتی از جمله خدمات ارزنده ای بود که صورت گرفت.

سردار بابازاده با بیان اینکه برای اولین بار بیشترین اقدامات مردمی بسیج در مقابله با شیوع کرونا ویروس در سطح کشور توسط سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل صورت گرفت بطوری که این اثر در سطح کشور نیز الگو سازی شد، افزود: در رزمایش کمک مومنانه نیز با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان، استان ما بازهم خواهد درخشید و یک الگوی بارز برای سایر استان های کشور خواهیم بود.

وی گفت: تاکنون بیش از یکصد و ۵۰ میلیارد ریال مردم بصورت نقدی در عملیاتی کردن رزمایش کمک مومنانه همیار و همدل ما سپاه و بسیج بوده اند، که امیدواریم با همکاری همه جانبه مردم و مسئولان شاهد رونق گرفتن این کار خیرخوانه و مقدس با مبالغ نقدی و غیر نقدی در سطح استان باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه تمامی زیر ساخت ها برای عملیاتی کردن رزمایش کمک مومنانه در سطح استان فراهم شده است، افزود: با همکاری رسانه های استان، صداوسیما، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات و فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در امر اطلاع رسانی این امر مقدس پیشتاز الگو سازی کمک مومنانه در سطح کشور خواهیم شد.

وی تصریح کرد: در رزمایش کمک مومنانه همه آحاد مختلف مردم، خیرین، اصناف و بازاریان، ادارات، کارخانه جات، شرکت های تولیدی، مسئولان استانی و شهرستانی همه و همه بصورت جهادی پای کار خواهند آمد تا به خانوارهای نیازمندی که در سطح استان شناسایی شده اند این کمک های نقدی و غیر نقدی را به دست نیازمندان اصلی استان برسد.

 

انتهای پیام/