احمد ناصری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در جریان است و با اتمام ثبت‌نام پایه اول در حال حاضر ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم در حال انجام است. وی تصریح کرد: تاکنون هیچ مشکلی در ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت گسترده و حاد گزارش نشده و گزارش‌های […]

احمد ناصری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در جریان است و با اتمام ثبت‌نام پایه اول در حال حاضر ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ مشکلی در ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت گسترده و حاد گزارش نشده و گزارش‌های موردی نیز به سرعت رسیدگی و پاسخ مورد نظر به اولیای دانش‌آموزان ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ثبت‌نام دانش‌آموزان را در پایه دهم از مردادماه و بعد از اعلام نتایج برای ورود به انتخاب رشته یادآور شد و گفت: مدیران مدارس دولتی در زمان ثبت‌نام به غیر از هزینه بیمه و کتب حق دریافت مبلغ اضافه را ندارند و همکاران ما در حوزه عملکرد و ارزیابی به شدت فعالیت مدیران را رصد می‌کنند تا تخلفی در این حوزه انجام نشود.

ناصری افزود: در سامانه شکایات اولیا از مراحل ثبت‌نام کمترین ثبت تخلفات را شاهد هستیم و در مناطق و نواحی مختلف کار ثبت‌نام دانش‌آموزان در نزدیک ترین مدرسه و با اولویت مدارس دولتی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: انتظار داریم اولیا در طول سال تحصیلی بنا به بضاعت و توان مالی خود مدرسه را در کارها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کمک کرده و با پرداخت بخشی از هزینه‌ها به مدیریت شایسته مدارس در صورت میل و رغبت کمک کنند.

ناصری اضافه کرد: هیچ‌گونه اجباری در این زمینه وجود ندارد و ما طبق قوانین و مقررات به مدیران مدارس نیز توصیه کردیم از پرداخت هزینه در هنگام ثبت‌نام پرهیز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: مراحل ثبت‌نام و همچنین ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه‌های مورد نظر به ویژه ثبت‌نام آنها در کتب درسی به خوبی در حال انجام است و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع