امین گل‌محمدی تولید کننده قطعات پلیمری خودرو در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار کرد: ما کار تولید را با دو نفر شروع کرده ایم و خوشبختانه در حال حاضر ۳۲ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. وی اظهار کرد: ما در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و در واقع کشورهایی که شرکت […]

امین گل‌محمدی تولید کننده قطعات پلیمری خودرو در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار کرد: ما کار تولید را با دو نفر شروع کرده ایم و خوشبختانه در حال حاضر ۳۲ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

وی اظهار کرد: ما در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و در واقع کشورهایی که شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو در آن فعالیت دارند، ارائه خدمات می کنیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه تولیدات ما به دلیل حجیم بودن، هزینه حمل زیادی دارند گفت: این مسئله باعث شده تا واردات این محصول از کشورهایی مثل چین صرفه اقتصادی نداشته باشد.

تولید کننده قطعات پلیمری خودرو با اشاره به عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان گفت: کمبود نقدینگی از مهمترین مشکلات تولید کنندگان است و در این راستا انتظار داریم بانک ها در پرداخت تسهیلات کمک حال ما باشند.

وی افزود: ما مواد اولیه را به صورت نقد خریداری و در بازه سه چهار ماه به فروش می رسانیم که نیاز است بانک ها خلا ۳_۴ ماهه را با تامین نقدینگی پر کنند.

گل‌محمدی اظهار کرد: تورم لحظه به لحظه نیز از دیگر مشکلات تولیدکنندگان است به نحوی که از زمان خرید مواد اولیه تا تولید نهایی قیمت ها افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/

منبع