محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مهترین ملزومات بودجه سال ۱۴۰۲ و توجه به آنها، گفت: ما همواره دو مشکل عمده در تدوین و تصویب بودجه سالیانه داریم که باید انها را برطرف کرده و از تکرار آن پرهیز کنیم. وی محدود بودن برخی منابع بودجه […]

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مهترین ملزومات بودجه سال ۱۴۰۲ و توجه به آنها، گفت: ما همواره دو مشکل عمده در تدوین و تصویب بودجه سالیانه داریم که باید انها را برطرف کرده و از تکرار آن پرهیز کنیم.

وی محدود بودن برخی منابع بودجه سالیانه را یکی از مشکلات دانست و افزود: دومین مورد؛ سنگین بودن هزینه های جاری دولت است که بار اصلی منابع بر روی آن قرار دارد و همواره افزایش پیدا می کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: به واقع هزینه اداره کشور خیلی خیلی بالا رفته است و این روند به هیچ وجه قابل تداوم نیست.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس تاکید کرد: ما باید بالارفتن هزینه های اداره کشور را متوقف کنیم لذا متاسفانه دولت روز به روز و برخلاف استراتژی نظام بزرگ و بزرگتر می شود و به همان مقیاس هزینه اداره کشور هم زیادتر می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین این دو برش مهمترین مسئله بودجه سالیانه ماست که باید آن را برطرف کنیم و تا این موارد را حل نکنیم مشکل بودجه به این زودی ها برطرف نخواهد شد البته این موارد هم راهکار خودش را دارد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس بیان کرد: البته ساختار بودجه را می شود اصلاح کرد اما باید دانست مشکل بودجه ما فقط ساختار نیست لذا مهمترین مشکل بودجه سالیانه ما افزایش هزینه های جاری است که کل درامد دولت هم نمی تواند آن را پوشش دهد و مجبوراند از تملک دارایی ها و جاهای دیگر کسر کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار