به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یکی از صحنه‌های عجیب بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در پایان این دیدار رقم خورد؛ جایی که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به سمت پیام حیدری و تیم داوری این مسابقه دوید و خطاب به آنها جملاتی را بر زبان آورد. ساپینتو که از قضاوت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یکی از صحنه‌های عجیب بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در پایان این دیدار رقم خورد؛ جایی که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به سمت پیام حیدری و تیم داوری این مسابقه دوید و خطاب به آنها جملاتی را بر زبان آورد.

ساپینتو که از قضاوت حیدری عصبانی بود، حتی بعد از آنکه داور دربی ادعاهای او را رد کرد، به اعتراضش ادامه داد و کلمات دیگری را پشت سر داور بر زبان آورد. سرمربی پرتغالی به این هم اکتفا نکرد و برای داور دست زد تا نشان بدهد تا چه اندازه به عملکرد او نقد دارد.

کلمات زننده سرمربی استقلال مشخص شد/توهین‌هایی که قابل انتشار نیست
صحنه اعتراض ساپینتو به پیام حیدری

روزنامه‌های ورزشی پرتغال از جمله رکورد، اوجوگو و ابولا پس از پایان دربی و با انتشار فیلم اعتراض سرمربی استقلال، مدعی شدند ساپینتو به داور ایرانی توهین کرده و کلمات ناپسندی بر زبان آورده است.

پیگیری پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از روزنامه نگاران پرتغالی نشان می‌دهد الفاظ ساپینتو در این فیلم بسیار زننده و زشت است؛ به حدی که اصلاً قابل بیان نیست. یکی از این روزنامه‌نگاران پرتغالی در پاسخ به پیگیری پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر گفت: به خوبی کلمات آخر را متوجه می‌شوم. این بدترین نوع بیان است.

شاید ساپینتو تصور نمی‌کرد در لحظه اعتراضش به داور دربی دوربین تلویزیونی روی او زوم و به خوبی کلماتی که بر زبان می‌آورد قابل تشخیص است. حتی اگر توهین و الفاظ ناپسندش به زبان پرتغالی باشد.

ساپینتو در این فصل بارها به دلیل آنچه که توهین در کنار خط عنوان می‌شد، با مربیان دیگر تیم‌ها درگیری لفظی پیدا و حتی یک بار از عنوان «جنگل» برای توصیف فوتبال ایران استفاده کرد.

کلماتی که ساپینتو به زبان پرتغالی به زبان آورده به دلیل ناشایست بودن بیش از اندازه از سوی گروه ورزشی مهر منتشر نمی شود اما باید دید این بار کمیته انضباطی چه واکنشی به این رفتار زننده سرمربی استقلال نشان خواهد داد. این بار تفاوت در این است که جملات ساپینتو به صورت زنده از تلویزیون پخش شد و حرف‌هایش کاملاً واضح است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر