به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سرهنگ علی قهرمان طالع بعدازظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن هشدار به مردم اظهار کرد: کلاهبردار میلیاردی ارز دیجیتال در اردبیل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. وی بیان کرد: شاکی بعد از ثبت نام در سایت سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال از طریق مشاور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سرهنگ علی قهرمان طالع بعدازظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن هشدار به مردم اظهار کرد: کلاهبردار میلیاردی ارز دیجیتال در اردبیل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی بیان کرد: شاکی بعد از ثبت نام در سایت سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال از طریق مشاور بعد از چند روز پاسخی از سوی پشتیبان سایت دریافت نکرده و به پلیس فتای استان مراجعه و درخواست تشکیل پرونده و رسیدگی به این موضوع را کرد.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل ادامه داد: با وجود مستندات دیجیتال از شاکی و بررسی سرنخ‌های اولیه و انجام تحقیقات گسترده شبانه‌روزی متهم در فرودگاه اردبیل که به قصد خروج از کشور مراجعت کرده بود، توسط مأموران پلیس فتا دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

قهرمان طالع افزود: در بازجویی‌های ابتدایی مشخص شد که متهم با ارتباط‌گیری از افراد خارج از کشور، مدیر سایت جعلی ارز دیجیتال شده و با تبلیغات گسترده و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران در شهرهای مختلف کشور، به بهانه دادن سودهای کلان دلاری اقدام به جمع‌آوری سرمایه آن‌ها کرده است.

وی تصریح کرد: هموطنان جهت اخذ هرگونه مشاوره می‌توانند به قسمت مرکز امداد و فوریت‌های سایبری سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ این مرکز ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/

منبع