علی رحیمی آذر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسان با هدف کنترل بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی ۲۸۰ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل کشف و ضبط شده است. وی با بیان اینکه بررسی‌های لازم در راستای ثبت تخلفات و […]

علی رحیمی آذر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسان با هدف کنترل بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی ۲۸۰ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه بررسی‌های لازم در راستای ثبت تخلفات و انجام بازرسی‌ها و نظارت‌ها در استان در دستور کار است، گفت: برابر رأی صادره از شعب تعزیرات حکومتی استان اردبیل در این رابطه یک متخلف دستگیر شده محکوم به پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال جریمه و الزام به عرضه کالا در شبکه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در اردبیل بیان کرد: از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه‌ها تعداد یک هزار و ۱۶۷ فقره پرونده تخلفات اقتصادی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است و متخلفین به پرداخت ۱۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

رحیمی آذر ادامه داد: برخورد با اخلالگران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز در دستور کار قرار دارد و نظارت‌های مستمر نیز از مراکز مهم تولیدی و توزیعی ادامه داشته و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در زمینه احتکار به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره ۱۱۳ اداره کل اطلاعات اعلام کنند تا سریعاً به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع