عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: پرداخت مطالبات کشاورزان و نیز رسیدگی به مشکلات آنان به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم با پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان شاهد رضایتمندی آنان باشیم. وی بیان کرد: طبق پیگیری‌های به عمل آمده و قول مساعد […]

عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: پرداخت مطالبات کشاورزان و نیز رسیدگی به مشکلات آنان به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم با پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان شاهد رضایتمندی آنان باشیم.

وی بیان کرد: طبق پیگیری‌های به عمل آمده و قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی تا ۱۵ روز آینده بهای گندم، جو و کلزای خریداری شده به کشاورزان پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز پرداخت می‌شود که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: با توجه به این که تولید محصولات کشاورزی کاهش چشمگیری پیدا کرده است به همین منظور درصدد جبران خسارت کشاورزان از طریق صندوق بیمه کشاورزی هستیم تا با پرداخت تسهیلات مالی بخشی از مشکلات آن‌ها برطرف شود.

جهانگیرزاده تصریح کرد: طرح پایاب سد خداآفرین یکی از طرح‌های مهم آبی استان است که به همین منظور پیگیری‌های لازم در راستای تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه مبنای کار قرار گرفته و به همین منظور تسریع‌بخشی در اجرای پروژه نیز انتظار می‌رود.

وی بیان کرد: رفع اختلافات عشایر کشت و صنعت مغان نیز از موارد مهمی است که در دستور کار قرار داده‌ایم و به همین منظور برای رفع مشکل قول مساعد داده شده تا سه ماه آینده برطرف‌سازی شده و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

منبع