به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، نادر تقی‌زاده ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: پویایی یک مجموعه در سایه تغییر مدیریت و گردش نخبگان امکان پذیر است. وی تصریح کرد: فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک موهبت […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، نادر تقی‌زاده ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: پویایی یک مجموعه در سایه تغییر مدیریت و گردش نخبگان امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است و بر مسئولان امر واجب است که این فرصت خدمت بی منت به مردم را مغتنم شمرده و تلاش کنند که در این امانت مسئولیت به نحوه احسن برای جامعه هدف مثمرثمر باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تغییر مدیریت در ادارات یک امر بدیهی و اجتناب ناپذیر بوده و پویایی یک مجموعه منوط به تغییر مدیریت و گردش نخبگان است.

تقی‌زاده خدمت به کشاورزان را که به عنوان تأمین کننده امنیت غذایی در خط مقدم تولید هستند را یک فرصت طلایی خواند و افزود: باید به مشکلات و دغدغه‌های این قشر زحمتکش و بی ادعا که شبانه روز در راستای تأمین مواد غذایی سفره مردم تلاش می‌کنند و هیچ تریبونی برای بیان مشکلات خود ندارند، رسیدگی کرده و در حل آنها کوشا بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال وظیفه اصلی جهاد کشاورزی نیست بلکه افزایش تولید و تأمین امنیت غذایی رسالت اصلی این نهاد است.

تقی زاده اضافه کرد: با جذب سرمایه گذار و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی زمینه اشتغال فراهم می‌شود و با ایجاد زنجیره تولید با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در راستای افزایش ارزش افزوده و تولید ثروت در این حوزه می‌توان شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی استان بود.

وی از معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی به عنوان قلب تپنده سازمان و جزو ارکان اثربخش یاد کرد و ادامه داد: اگر این معاونت به وظایف و رسالت‌های خود به درستی عمل کند قطعاً جز سازمان‌های پیشرو خواهد بود.

تقی زاده با اشاره به ظرفیت بالای بخش کشاورزی استان اردبیل در بحث اشتغال و تولید ناخالص ملی بیان کرد: باید بیشترین اعتبار به این حوزه اختصاص یابد تا بتوان با برنامه ریزی صحیح و اصولی در این بخش تحول ایجاد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: این معاونت نقش اول سازمان بعد از ریاست سازمان را عهده دار است و اگر بخواهند ریاست سازمان را انتخاب کنند معمولاً از این معاونت‌ها انتخاب می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از معاونت برنامه‌ریزی خواست تا در اجرای برنامه‌های ابلاغی وزارت، همچنین شناسایی و حمایت از سرمایه گذاران این بخش و نظارت دقیق بر اجرای سند تحول بخش کشاورزی اهتمام لازم را داشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات «علیرضا خواجوی»، «محمدصادق حاجی محمدی» به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان منصوب شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر