دریوش، کارشناس توسعه بازار شرکت یزد پلی اتیلن گفت: کشاورزان در خرید تجهیزات و ادوات کشاورزی صرفا به علامت استاندارد اکتفا نکنند.

به گزارش در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، فرهاد دریوش با اشاره به فعالیت شرکت در زمینه تولید لوله های آب رسانی، آبیاری قطره ای تحت فشار و لوله پلی اتیلن گازرسانی گفت: در این شرکت ۳۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و به صورت غیر مستقیم نیز با ۳۰۰ نفر همکاری داریم.

وی با بیان اینکه بازار هدف ما در استانی مانند اردبیل بخش کشاورزی است گفت: چالش بزرگ ما برای فعالیت در استان های مختلف کشور، هزینه های حمل بار است.

دریوش افزود: از سوی دیگر در بازار رقابتی، متاسفانه رقابت به بخش کیفیت محصولات کشیده شده است و برخی رقبا با کاهش کیفیت محصولات تولیدی در تلاش برای به دست گرفتن بازار هستند.

کارشناس توسعه بازار شرکت یزد پلی اتیلن تصریح کرد: در این شرایط کشاورزان، متضرر اصلی رقابت ناجوانمردانه هستند چراکه محصولی که می بایست ۱۰ یا ۲۰ سال عمر داشته باشد_علی رغم داشتن تمام استانداردها_ ۲ یا ۳ سال عمر می کند.

وی با بیان اینکه کشاورزان در خرید تجهیزات و ادوات تنها به علامت استاندارد اکتفا نکنند گفت: کشاورزان می توانند از تجربه زارعین دیگر استانها برای خرید تجهیزان مورد نیاز خود استفاده کنند.

دریوش اظهار کرد: خوشبختانه در بحث حمایتی دولت و دریافت تسهیلات، مشکلی نداشته ایم اما بزرگترین چالش ما هزینه حمل تولیدات از محل شرکت به محل مصرف است که امیدواریم چاره ای در این خصوص اندیشیده شود.

 

 

انتهای پیام/