حامد رضایی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه در کانون قرآنی الغدیر اردبیل آموزش فهم قرآن به دانش آموزان با رویکردهای نوین آموزشی ارائه می‌شود اظهار کرد: ۳۰ مددجو و فعال قرآنی استان اردبیل تاکنون در سطح کشوری ۲۳ رتبه را کسب کرده اند که هفت رتبه به عنوان […]

حامد رضایی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه در کانون قرآنی الغدیر اردبیل آموزش فهم قرآن به دانش آموزان با رویکردهای نوین آموزشی ارائه می‌شود اظهار کرد: ۳۰ مددجو و فعال قرآنی استان اردبیل تاکنون در سطح کشوری ۲۳ رتبه را کسب کرده اند که هفت رتبه به عنوان نفرات اول مسابقات بوده است.

وی اهداف برپایی دوره‌های آموزشی برای دانش آموزان را آشنایی نسل جدید با مفاهیم قرآن کریم در زندگی عنوان کرد و افزود: با استفاده از این دوره‌ها می‌توان دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و مؤمن را تربیت کرد تا نسل آینده کشور نیز نسل قرآنی باشد.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل به بخش‌های مختلف برگزاری جشنواره فعالان قرآنی اشاره کرد و گفت: این جشنواره در ۳ بخش آوایی، فرهنگی و هنری، و سخنرانی برگزار شده است.

رضایی تصریح کرد: در بخش آوایی شرکت کنندگان در بخش ترتیل، حفظ، قرائت، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند و چندین رتبه کشوری نیز در این بخش توسط فعالان قرآنی استان کسب شده است.

وی به موضوعات جشنواره در بخش هنری و فرهنگی پرداخت و افزود: شرکت کنندگان در این بخش آثار هنری خود را در قالب نقاشی، کاردستی، شعر، و دکلمه خوانی ارائه کردند.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل بیان کرد: در بخش سخنرانی نیز دانش آموزان به ارائه بخشی از کتاب مقام معظم رهبری پرداختند.

رضایی تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را ۵۱۹ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد نفرات شرکت کننده ۲۰۰ نفر در بخش استانی و کشوری برگزیده شدند.

وی از ارائه آموزش‌های قرآنی و دینی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز خبر داد و گفت: در این دوره‌ها مباحث مربوط به تربیت فرزند، مشاوره، آموزش قرآن و احکام و مهارت‌های زندگی ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل به کسب رتبه اول کشوری کانون الغدیر استان نیز اشاره کرد و گفت: استان اردبیل در مباحث کیفی مقام سوم کشوری و در مباحث کمی نیز مقام چهارم کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام/

منبع