به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وحید خدابنده پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه رؤسای نواحی و مناطق اظهار کرد: استان اردبیل حائز رتبه ۵ کشوری در حوزه ساماندهی بازماندگان از تحصیل شده است البته این رتبه مدام در حال به‌روزرسانی هست و انتظار داریم رؤسای نواحی و مناطق در ادامه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وحید خدابنده پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه رؤسای نواحی و مناطق اظهار کرد: استان اردبیل حائز رتبه ۵ کشوری در حوزه ساماندهی بازماندگان از تحصیل شده است البته این رتبه مدام در حال به‌روزرسانی هست و انتظار داریم رؤسای نواحی و مناطق در ادامه نیز در راستای پوشش حداکثری کودکان لازم به آموزش پیگیری مستمری داشته باشند.

وی افزود: تا امروز ۳۲۸ نفر جذب شده‌اند که از زحمات تمام همکاران بابت شناسایی، جذب و نگهداشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکر و قدردانی می‌کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های مهم بعد از عید آموزش و پرورش گفت: از جمله برنامه‌های مهمی که بعد از عید در دستور کار قرار دارد جشنواره فیلم رشد است که در این رابطه لازم است برنامه ریزی های دقیقی انجام شود.

خدابنده خاطرنشان کرد: از دیگر نکات مورد تاکید اجرای دقیق فعالیت یادگیری ایام نوروز در قالب طرح مهمانی در مهمانی هست که انتظار می‌رود شاهد مشارکت حداکثری دانش آموزان نواحی و مناطق باشیم.

وی افزود: از ابتدای سال شاهد فعالیت بسیار خوب نواحی و مناطق در صدور مجوز کودکستان‌ها و توانمندسازی مؤسسان، مدیران و مربیان پیش دبستانی هستیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تشکر از تلاش‌های ارزشمند نواحی و مناطق، افزود: پارس آباد، ناحیه ۲، ناحیه ۱، جعفرآباد و نمین، ۵ منطقه برتر در ارزیابی شاخص‌های عملکرد حوزه آموزش ابتدایی در نیم‌سال اول هستند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر