رحمان مجرد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: دوازدهمین دوره جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد در مدرسه تاریخی دارالفنون تهران با اعلام اسامی نفرات برتر در بخش‌های عکس و تصویرسازی به کار خود خاتمه داد. وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره «یاسمین پاشایی» هنرجوی تصویرساز حوزه هنری […]

رحمان مجرد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: دوازدهمین دوره جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد در مدرسه تاریخی دارالفنون تهران با اعلام اسامی نفرات برتر در بخش‌های عکس و تصویرسازی به کار خود خاتمه داد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره «یاسمین پاشایی» هنرجوی تصویرساز حوزه هنری استان اردبیل موفق به کسب رتبه اول تصویرسازی در بخش دانش‌آموزی شد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اردبیل ادامه داد: دوازدهمین دوره جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد، سوم خردادماه در مدرسه تاریخی دارالفنون با حضور حجت‌الاسلام «علی لطیفی» معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، «زهرا پناهی‌روا» مدیر کل امور شاهد و ایثارگران، «شهلا باقری» مدیرکل انجمن اولیا و مربیان، «علی پارسانیا» مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین، «محمدصالح مذنبی» مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، «سید سعید بدیعی» مدیر کل حوزه ریاست، «احمدرضا امینی»، مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی و برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد.

مجرد گفت: اسامی نفرات برتر دوازدهمین دوره جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد در ۵ گرایش «مدرسه خانه دوم»، «شعار سال ۱۴۰۱»، «کتاب درسی»، «نهاد خانواده» و «مهدویت» برای هنرمندان بزرگسال و دو موضوع «آزاد» و «کتاب درسی» برای دانش‌آموزان اعلام شد.

وی افزود: هیأت داوران در بخش تصویرگری دانش‌آموزی ۹ اثر، در بخش معلمان و مربیان ۲۰ اثر و در بخش هنرمندان حرفه‌ای ۵۸ اثر را برای نمایشگاه انتخاب کردند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اردبیل گفت: در پایان این جشنواره «یاسمین پاشایی» هنرجوی تصویرساز حوزه هنری استان اردبیل با مربیگری «آرام علایی» موفق به کسب رتبه اول تصویرسازی در بخش دانش‌آموزی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر