علی محمدیان اردی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت نسبتاً پایداری را در استان شاهد هستیم، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی، نگرانی از بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عید و افزایش تدریجی موارد ابتلاء به بیماری شود. […]

علی محمدیان اردی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت نسبتاً پایداری را در استان شاهد هستیم، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی، نگرانی از بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عید و افزایش تدریجی موارد ابتلاء به بیماری شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست می‌کنیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدیریت خوبی داشته باشند تا شاهد افزایش موارد بیماری و افزایش محدودیت‌ها نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بهبود یافتگان کرونایی به هفت نفر رسیده و وضعیت شیوع کرونا در استان همچنان در وضعیت زرد و آبی قرار دارد.

محمدیان تصریح کرد: تعداد کل بستری‌های موجود کرونایی نیز به ۶۸ بیمار رسیده و در ۲۴ ساعته گذشته بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های داغدار کرونایی از فوت یک بیمار جدید کرونایی در استان خبر داد و تصریح کرد: ۳۱ بیمار بدحال کرونایی نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند و از حال عمومی مناسبی برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستانهای پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع