به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وب سایت sportal یونان در گزارشی به بررسی شرایط ایده آل احسان حاج صفی و «نورالدین امراباط» بازیکنان ایرانی و مراکشی باشگاه آاک پرداخت و تاکید کرد که عملکرد آنها باعث شده تا فکر تمدید قراردادشان را به سر مدیران باشگاه بیاندازند. این رسانه نوشت: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وب سایت sportal یونان در گزارشی به بررسی شرایط ایده آل احسان حاج صفی و «نورالدین امراباط» بازیکنان ایرانی و مراکشی باشگاه آاک پرداخت و تاکید کرد که عملکرد آنها باعث شده تا فکر تمدید قراردادشان را به سر مدیران باشگاه بیاندازند.

این رسانه نوشت: «هم امراباط و هم حاجی صفی، فکر تمدید قراردادشان را که در تابستان به پایان می‌رسد در ذهن آاک و ماتیاس آلمیدا (سرمربی آرژانتین تیم) انداخته‌اند. واقعیت این است که در ابتدای این فصل یا حتی تا پایان نیم فصل اول، حتی یک پاورقی کوچک در برنامه ریزی آاک برای تمدید قرارداد حاج صفی و امراباط وجود نداشت. نه به این دلیل که قدردانی از کلاس و کیفیت فوتبال آنها وجود نداشت بلکه عمدتاً به این دلیل که به نظر می‌رسید به خاطر شرایط سنی هیچ چشم اندازی برای تمدید همکاری فراتر از این فصل وجود ندارد.

اما حالا درست قبل از پایان فصل، هم امراباط و هم حاجی صفی موفق شده‌اند حداقل فکر بحث تمدید قراردادشان را در ذهن هم باشگاه آاک و هم ماتیاس آلمیدا بگذارند. بدیهی است که هنوز زود است و صحبتی نیست که بلافاصله انجام شود. همچنین قطعاً هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است. اما همین تغییر داده‌ها نشان می‌دهد که هر دو بازیکن چقدر به آاک کمک کرده‌اند.

در مورد حاجی صفی باید گفت که پس از جام جهانی و به دلیل مصدومیت میلاد محمدی (دیگر مدافع چپ ایرانی آاک) او بیشترین دقایق را در زمین حضور را داشته است در حالی که دو هفته پیش ۳۳ ساله شد. حاج صفی فقط یک بازی جام حذفی را از دست داده است. او بهترین پوشش خود را در سمت چپ دفاع تقریباً به تنهایی انجام داده است. آلمیدا با توجه به عملکرد عالی مدافع کناری ایرانی، انتقال این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی “فریز” کرد و اکنون برای حاجی صفی، همه چیز در مورد آینده او در آاک باز است.»

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر