سرهنگ سید محمد صفوی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با تصمیم ستاد کرونا از ۲۴ مردادماه طرح ممنوعیت تردد در جاده‌های استان به ویژه مبادی ورودی در حال انجام است تا از مسافرت‌ها و ورود گردشگران جلوگیری شود. وی تصریح کرد: این طرح تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و همکاران ما […]

سرهنگ سید محمد صفوی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با تصمیم ستاد کرونا از ۲۴ مردادماه طرح ممنوعیت تردد در جاده‌های استان به ویژه مبادی ورودی در حال انجام است تا از مسافرت‌ها و ورود گردشگران جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: این طرح تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و همکاران ما در مبادی ورودی استان اجازه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی را به سایر استان‌ها نمی‌دهند تا شرایط سخت کرونایی به نوعی مهار شود.

رئیس پلیس راه استان گفت: به غیر از موارد اضطراری، تردد پزشکان و ارائه‌کنندگان خدمات سایر ترددها در جاده‌های استان به حداقل رسیده و همچنان روند کاهشی را در این بخش شاهد هستیم.

صفوی افزود: به هیچ وجه همکاران ما در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی کوتاه نیامدند و چنانچه خودروهای با پلاک غیربومی در سطح شهرها تردد می‌کنند، به خاطر ماندگاری برخی از مسافران و گردشگران از هفته‌های گذشته است که قطعاً با جریمه یک میلیون تومانی روبه‌رو خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بعد از پنجم شهریورماه در مورد ادامه ممنوعیت و یا آزادسازی ترددهای جاده‌ای در ستاد کرونا تصمیم‌گیری و نتیجه ابلاغ خواهد شد و ما بر اساس ابلاغیه جدید ستاد کرونا برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها را انجام خواهیم داد.

صفوی اضافه کرد: در شش مبادی ورودی استان پلیس راه به جد ممانعت تردد را اعمال کرده و به هیچ وجه به خودروهای با پلاک غیربومی و به قصد گردشگری و مسافری اجازه تردد ندادند و ادامه این روند به کاهش سفرها و خلوت شدن جاده‌های استان کمک کرده است.

انتهای پیام/

منبع