به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمد جعفرزاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن هشدار جدی در خصوص کاهش جمعیت در کشور اظهار کرد: جمعیت جوان مولفه‌ی مهم در جوامع بشری است که در چند سال گذشته به طور جدی در معرض آسیب قرار گرفته است. وی افزود: کاهش جمعیت جوان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمد جعفرزاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن هشدار جدی در خصوص کاهش جمعیت در کشور اظهار کرد: جمعیت جوان مولفه‌ی مهم در جوامع بشری است که در چند سال گذشته به طور جدی در معرض آسیب قرار گرفته است.

وی افزود: کاهش جمعیت جوان و نیروی فعال و به تدریج پیری جمعیت مساله مهمی است که در زمانی نزدیک با آن دست و پنجه نرم خواهیم کرد و از این رو بهترین سرمایه گذاری در هر جامعه، سرمایه گذاری بر نیروی انسانی به ویژه نیروی انسانی جوان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: از ۷ الی ۱۳ اسفندماه سال ۱۴۰۱ بنام هفته جوان نامگذاری شده و شعار امسال تحت عنوان «ازدواج بهنگام، آسان، موفق و پایدار» است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: سلامت، تعالی و بالندگی قشر جوان با ازدواج تجلی می‌یابد و فرزندآوری برای ادامه نسل، نشاط، شادابی و افزایش نیروهای جوان و فعال از ارکان مهم یک جامعه است و این امر می‌تواند بر آینده کشور تأثیر گذارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر