به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مصطفی آمون عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهمی فعالان کانون‌های مساجد در افشای جنایت‌های حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: فعالان کانون‌های مساجد به مناسبت هفته بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ویژه برنامه‌های اجرا خواهند کرد. وی افزود: برنامه‌های خودجوش، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مصطفی آمون عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهمی فعالان کانون‌های مساجد در افشای جنایت‌های حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: فعالان کانون‌های مساجد به مناسبت هفته بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ویژه برنامه‌های اجرا خواهند کرد.

وی افزود: برنامه‌های خودجوش، ابتکاری با رویکرد آگاهی بخشی، روشنگری و تبیین در خصوص جنایات و حقوق بشر دروغین آمریکایی توسط فعالان کانون‌های مساجد با هماهنگی و تعامل با سایر متولیان و تشکل‌های فعال در مسجد برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل بیان کرد: جلسه‌های پرسش و پاسخ و نشست‌های بصیرت افزایی در مساجد با موضوع بررسی ابعاد حادثه هفتم تیر، جنایات منافقین و معرفی شهدای هفتم تیر و روشنگری و تبیین جنایات آمریکا توسط ائمه جماعات در بین الصلاتین از نمونه برنامه‌های قابل اجرا در مساجد خواهد بود.

آمون ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر گرافیک با موضوع حقوق بشر دروغین آمریکایی و جنایات مدعیان حقوق بشر و برپایی نشست‌های روشنگرانه در مساجد و کانون‌ها فرهنگی هنری و بازخوانی ابعاد جنایات وحشیانه منافقین در به شهادت رساندن مردم بیگناه کوچه و بازار از دیگر برنامه‌ها است.

وی افزود: انتشار بروشورهای تبیینی متناسب با محورهای تعیین شده جهت عرضه در مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفتم تیرماه، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع اقلام فرهنگی از جمله بروشور و کتاب، معرفی و اکران فیلم‌ها و مستندهای منتخب مرتبط با موضوع هفتم تیرماه و جنایات منافقین همچون ماجرای نیمروز در مساجد و کانون‌ها و تولید و انتشار محتوایی مربوط به فضای مجازی از دیگر فعالیت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع