ایر نا / به گزارش بامداد چهارشنبه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، تیم‌های اوساسونا و بارسلونا از ساعت ۰۰:۰۰ به وقت تهران در پامپلونا به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان ژاوی به برتری ارزشمند ۲ بر یک دست یافتند.  در نیمه‌ نخست همه چیز علیه تیم صدرنشین بود. ابتدا داوید […]

ایر نا /

به گزارش بامداد چهارشنبه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، تیم‌های اوساسونا و بارسلونا از ساعت ۰۰:۰۰ به وقت تهران در پامپلونا به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان ژاوی به برتری ارزشمند ۲ بر یک دست یافتند. 

در نیمه‌ نخست همه چیز علیه تیم صدرنشین بود. ابتدا داوید گارسیا در دقیقه ۶ با ضربه‌ سر دروازه‌ تراشتگن را باز کرد. در ادامه کار برای بارسا سخت‌تر شد و روبرت لواندوفسکی به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقیقه‌ ۳۱ از زمین اخراج شد. 

میهمان اما بازگشت باشکوهی به بازی داشت. ابتدا پدری در دقیقه‌ ۴۸ توپ سرگردان در محوطه‌ جریمه را به گل تبدیل کرد. سپس تعویض طلایی ژاوی از راه رسید. رافینیا در دقیقه‌ ۸۵ ارسال زیبای فرنکی دی‌یونگ به پشت مدافعان اوساسونا را با ضربه‌ سری تماشایی به گل تبدیل و کامبک تیم ۱۰ نفره‌ بارسا را تکمیل کرد. 

جرارد پیکه، بازیکن کهنه‌کار بارسا به دلیل اعتراض به خسوس خیل مانزانو، داور بازی در آخرین حضور رسمی‌اش در بارسا، از روی نیمکت اخراج شد.

بلوگرانا با این برد ۳۷ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر فاصله‌اش با رئال را به پنج رساند و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد. اوساسونا نیز با ۲۳ امتیاز موقتا در جایگاه ششم ایستاد. 

پیش از این بازی اتلتیک بیلبائو با سه گل از سد رئال وایادولید گذشت.

انتهای پیام/