علی رحیمی آذر در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و اعلام قیمت رسمی کالاها، کالاهایی که قبل از اجرای طرح مردمی‌سازی هدفمندی یارانه‌ها تولید شده، به قیمت روز محاسبه و عرضه می‌شود. وی این چهار کالا را شامل مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات اعلام […]

علی رحیمی آذر در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و اعلام قیمت رسمی کالاها، کالاهایی که قبل از اجرای طرح مردمی‌سازی هدفمندی یارانه‌ها تولید شده، به قیمت روز محاسبه و عرضه می‌شود.

وی این چهار کالا را شامل مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات اعلام کرد و گفت: در کنار درج قیمت به روز این کالاها، سعی ما بر این است تا با تشدید نظارت‌ها جلوی تخلفات صنفی گرفته شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: با تشدید نظارت‌ها در چند روز اخیر، میزان ثبت تخلفات و برخورد با اصناف متخلف ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافته و رسیدگی به پرونده تخلفات صنفی نیز به سرعت در حال انجام است.

رحیمی آذر از فعالیت مستمر سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی برای ثبت و پیگیری تخلفات خبر داد و افزود: با ثبت قیمت‌های جدید و تعادل‌بخشی به عرضه و تقاضا بازار در بخش‌های مختلف به روال عادی برگشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز در کشتار و عرضه مرغ و تأمین تخم مرغ هیچ مشکلی وجود نداشته و مشکل روزهای گذشته نبود روغن نیز تا حد زیادی برطرف شده است.

رحیمی آذر اضافه کرد: با تلاش مجموعه بازرسی و نظارت بر عرضه محصولات، سعی بر این بوده تا رصد دقیق از کمبودها و یا عرضه خارج از شبکه مورد توجه قرار گرفته و جلوی آنها گرفته شود.

بازدیدها از سطح بازار نشان می‌دهد که مرغ گرم و کشتار روز به قیمت ۵۸ هزار تومان و تخم مرغ نیز ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار عرضه شده و کمبود مرغ گرم نیز از طریق توزیع ۴۵۰ تن مرغ منجمد در شهرهای مختلف استان تأمین شده و وضعیت متعادلی در بازار استان اردبیل در عرضه مایحتاج عمومی برقرار شده است.

انتهای پیام/

منبع