به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی تقوی را یکی از توصیه‌های مهم و حیاتی انبیا و اولیای الهی دانست. وی با تشریح و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی تقوی را یکی از توصیه‌های مهم و حیاتی انبیا و اولیای الهی دانست.

وی با تشریح و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم و میلیونی مراسم سالگرد حضرت امام راحل (ره) در رواقع بازخوانی و روایت تاریخ انقلاب و مکتب امام خمینی (ره) توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بیله سوار افزود: شاکله اصلی بیانات رهبر معظم انقلاب در این مراسم تاکید بر تزریق روحیه انقلابی و جهادی و امید آفرینی سالم توسط مسئولین کشور به آحاد مختلف جامعه بود.

عزیزی بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری را فصل الخطاب مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: باید همایش‌های تبییتی توسط مسئولان دولتی در خصوص تشریح بیانات رهبری به آحاد و اقشار مختلف مردم صورت بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار دو مؤلفه ایمان و امید را توصیه جدی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: مسئولان باید بر حفظ این دو رکن رکین انقلاب و نظام اهتمام جدی داشته باشند تا موجب کارآمدی نظام و رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد چرا که اساس انقلاب اسلامی و سفارش بنیانگذار کبیر انقلاب هم بر همین دو رکن اساسی است.

عزیزی مهم نگرانی فعلی انقلاب و نظام را تحریف مکتب امام راحل (ره) و تخریب شخصیت ایشان دانست و تنها راه مقابله با این توطئه را تبیین شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) توسط مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی و انطباق آن در تمامی مسائل سیاسی، نظامی، اقتصادی و … کشور دانست.

وی با بیان اینکه عضویت جمهوری اسلامی ایران در پنج نهاد بین المللی و جهانی را در راستای همان استمرار منطق و مکتب حضرت امام راحل (ره) و گفتمان مقاومت است، افزود: این پیروزی در عرصه روابط بین الملل در واقع شکست نظم نوین جهانی و شروع نظم جدید در جهان معاصر توسط ایران اسلامی است.

امام جمعه بیله سوار رونمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موشک هایپرسونیک فتاح را یادآور شد و بیان کرد: درود و سپاس بر جان برکفان نیروی هوافضای سپاه بویژه سردار حاجی زاده عزیز که با رونمایی از موشک فتاح جهانیان بویژه کشورهای استکباری را در لانه خود خفه کردند.

عزیزی با تذکر جدی به مسئولین ناکارآمد تصریح کرد: الان همه مشاهده می‌کنند که سپاه معظم هر کجا وارد شد موفق عمل کرد و کاش مسئولان مدیریت معیشت مردم و اقتصاد کشور را به سپاه واگذار می‌کردند که اینگونه شاهد مشکلات نبودیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با یادآوری ۲۳ خرداد به عنوان فرمان حضرت امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، عدم توجه جدی به مسئله فرهنگ را در واقع همان عدول از گفتمان انقلاب و عدم توجه به فرمایشات و توصیه‌های امامین انقلاب دانست.

عزیزی با اشاره به شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی به ویژه از مزارع آبی شهرستان، انفاق در قالب زکات را برای برکت بیشتر اموال کشاورزان توصیه کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر