به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، لئاندرو پادوانی مدافع سابق و برزیلی استقلال بعد از آسیب دیدگی در ایران و مصدومیت نخاع، ویلچرنشین شد و برای ادامه درمان خود به برزیل رفت. این مدافع باوجود آسیب دیدگی در استقلال، بارها مدعی شد که باشگاه ایرانی به تعهداتش عمل نکرده است و برای دریافت مطالباتش و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، لئاندرو پادوانی مدافع سابق و برزیلی استقلال بعد از آسیب دیدگی در ایران و مصدومیت نخاع، ویلچرنشین شد و برای ادامه درمان خود به برزیل رفت. این مدافع باوجود آسیب دیدگی در استقلال، بارها مدعی شد که باشگاه ایرانی به تعهداتش عمل نکرده است و برای دریافت مطالباتش و همینطور غرامت درمانی به فیفا و دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.

گفته می شود درخواست غرامت درمانی پادوانی ۹ میلیون دلار است و علاوه بر این، مبلغ ۱۱۰ هزار دلار هم برای مطالباتش درخواست کرده است. باشگاه استقلال در تازه ترین خبر اعلام کرد که رای دادگاه CAS در این پرونده، ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ مشخص می شود یعنی نزدیک به یک ماه دیگر.

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان در این ارتباط به سراغ پادوانی رفت تا نظرش را درباره آخرین وضعیت پرونده جویا شود. این مدافع با گلایه از مدیران سابق و فعلی استقلال بابت بدقولی، آنها را به دروغگویی متهم کرد که تنها برای فرار از انتقادات، به دروغ وعده کمک به او می دهند.

وی همچنین به صحبت های «فابیو جانواریو» برای حل مشکل پادوانی واکنش نشان داد و گفت که تاکنون تماسی از این بازیکن برزیلی و یا استقلال دریافت نکرده است.

مشروح گفتگوی پادوانی در ادامه می آید:

* پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان – باشگاه استقلال دوشنبه شب اعلام کرد که رای دادگاه عالی ورزش در پرونده شکایت شما ۸ اپریل اعلام می شود. چقدر امیدوارید که این رای به سود شما باشد؟

لئاندرو پادوانی: منتظر رای هستم. این اولین موردی در فوتبال به این شکل است که در CAS در جریان است. بنابراین نمی دانم رای چه خواهد بود. من به پیروزی ام در CAS مطمئنم. استقلال باید آسیبی که به من رسیده است را جبران کند.

* آیا هنوز از نحوه برخورد باشگاه استقلال بعد از آسیب دیدگی ناراحت هستید؟

– فقط من ناراحت نیستم؛ تمام مردمی که مورد مرا پیگیری کرده اند باور نمی کنند که استقلال چنین کاری کرده است و حواسش به من نیست.

کار باشگاه استقلال شرم آور است/ مطمئننم برنده دادگاه CAS هستم
پادوانی بعد از مصدومیت در ایران

* آیا از باشگاه استقلال هیچکس برای حل این مشکل وساطت نکرد و تلاشی برای پرداخت مطالبات شما صورت نگرفت؟

– باشگاه استقلال متاسفانه من را رها کرده است. همه افرادی که در باشگاه کار می‌کردند و کار می‌کنند، در تلویزیون شبکه‌های اجتماعی می‌گویند به من کمک می‌کنند و این دروغ است زیرا هرگز با من تماس نمی‌گیرند. چند وقت پیش ویدئویی به دستم رسید که یکی از اعضای باشگاه در تلویزیون می گفت که به من کمک خواهد کرد. این هم دروغ بود. اینها را برای پاسخ به انتقاداتی که باشگاه برای کمک نکردن به من دارد می گویند چرا که همه ایران و فوتبالدوستان هیچ وقت اتفاقی که برای من افتاد را فراموش نمی کنند.

* «فابیو جانواریو» بازیکن برزیلی و سابق استقلال چندی پیش در ایران بود. او در مصاحبه ای گفت که می خواهد برای شما کاری کند و برای حل مشکل با باشگاه استقلال صحبت کند. آیا جانواریو کار خاصی انجام داد؟

– شخصا فابیو را نمی شناسم و او هرگز با من تماس نگرفته است. مشکل همین است. همه درباره کمک کردن صحبت می کنند اما هیچکس مشکل را حل نمی کند.

* آیا به یاد می آورید که چه کسانی به شما قول کمک دادند؟

– تمام کسانی که با من در ایران صحبت کردند را به یاد می آورم. همه به من قول هایی دادند اما هیچکدام حتی یک حرکت کوچک برای کمک به من نکردند.

* گفته می شود احتمالا استقلال در دادگاه CAS مبلغ ۱۱۰ هزار دلار برای پرداخت به شما محکوم خواهد شد. آیا این رقم را تایید می کنید یا بیشتر از این است؟

– این مبلغ تنها مربوط به دستمزد من است که پرداخت نشده بود.

* می دانیم که بعد از آسیب دیدگی هزینه های زیادی متحمل شده ای و این هزینه ها ادامه خواهد داشت. چقدر امیدواری که CAS برای پرداخت این هزینه ها هم به نفع شما رای بدهد؟

– همه کسانی که روی ویلچر زندگی می کنند مجبورند هزینه زیادی انجام بدهد؛ آزمایش، معاینه، فیزیوتراپی و … من با لباس تیم در زمین آسیب دیدم. همه دیدند که خدمات من در زمین چطور بوده است و امروز روی ویلچر هستم. کمک نکردن استقلال به من شرم آور است.

انتهای پیام/

منبع