به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر سه‌شنبه در همایش جامعه بسیج کارگری در اردبیل اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری از توان نیروی انسانی ماهر همراه با خصیصه خستگی‌ناپذیری است که در جامعه کارگری کشور و استان اردبیل به راحتی می‌توان نمونه و مصداق‌های آن را مشاهده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر سه‌شنبه در همایش جامعه بسیج کارگری در اردبیل اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری از توان نیروی انسانی ماهر همراه با خصیصه خستگی‌ناپذیری است که در جامعه کارگری کشور و استان اردبیل به راحتی می‌توان نمونه و مصداق‌های آن را مشاهده کرد.

وی ضرورت توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی را در گذر از مشکلات و تحریم‌های ناجوانمردانه نظام غرب یادآور شد و تصریح کرد: ما همچنان چشم به همت و تلاش کارگران و جهاد مقدس آنها دوخته‌ایم تا در عرصه تولید و فناوری‌های جدید بتوانیم کشور را بی‌نیاز کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اصل مسئولیت بسیج را مردم‌داری و مردم‌یاری توصیف کرد و گفت: در همه حوزه‌ها مشارکت و همراهی مردم می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از فراز و نشیب‌ها و تهدیدهای مختلف به سمت موفقیت و کسب پیروزی‌های بیشتر سوق دهد.

محمدی اصل عضویت ۱۱۳ هزار جامعه کارگری استان اردبیل را در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به عنوان بسیج کارگری یادآور شد و افزود: در سایه تلاش و مجاهدت کارگران است که اقتصاد کشور در مسیر عزت و توان بیشتر حرکت کرده و ما به راحتی می‌توانیم از پس این همه مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی برآییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر در گذر از این شرایط سخت تحریمی و نقشه شوم دشمنان به تولید داخلی با تکیه بر توان نیروی انسانی بومی و ماهر نیاز دارد تا ما بتوانیم بهترین شرایط را در مسیر توسعه رقم بزنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این همایش اضافه کرد: ۷۰ درصد جامعه کارگری استان اردبیل تحت پوشش بسیج کارگری است و این مشارکت بالا نشان از عزم جامعه کارگری در شکستن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی در مسیر ناهموار اقتصادی دارد.

بهروز رحیم‌زاده نقشه راه اصلی را توجه به توان بالای جامعه کارگری و حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اعلام کرد و ادامه داد: ۱۱۳ هزار جامعه کارگری استان اردبیل در بیش از ۱۲۲ واحد تولیدی تحت پوشش خدمات بسیج قرار گرفته و هم اکنون در جبهه تولید مشارکتی گسترده دارند.

انتهای پیام/

منبع