به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، علی حبیب‌زاده عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: جنگ هشت ساله با حضور نیروهای مخلص بسیجی و به صورت مردمی با عزت و افتخار به پایان رسید و همین روحیه جهادی سبب پیروزی کشور در میادین متعدد است. وی تصریح کرد: بعد از جنگ، کشور […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، علی حبیب‌زاده عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: جنگ هشت ساله با حضور نیروهای مخلص بسیجی و به صورت مردمی با عزت و افتخار به پایان رسید و همین روحیه جهادی سبب پیروزی کشور در میادین متعدد است.

وی تصریح کرد: بعد از جنگ، کشور نیاز به یک بازسازی اساسی داشت که این بار نیز با فرمان تاریخی مقام معظم رهبری سازمان بسیج سازندگی ایجاد شد و تاکنون این نیروهای جهادی در خدمت توسعه، عمران و آبادانی کشور هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه مأموریت جهادی این نیروها هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد، گفت: در سال‌های اخیر نیز بسیج سازندگی با ورود به عرصه‌های متعدد محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی در روستاها، کمک مؤمنانه و… در کنار مسئولان بوده و نقش مؤثر خود را ایفا کردند.

حبیب‌زاده حفظ روحیه جهادی را خط قرمز بسیجیان در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: امسال سپاه و نواحی مقاومت بسیج برنامه‌های گسترده‌ای را در راستای اجرای اهداف سازندگی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم تدارک دیده‌اند که انجام رزمایش جهادگران فاطمی در این راستاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این رزمایش از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت در مرکز استان و شهرستان‌ها به مدت ۱۰ روز اجرایی خواهد شد.

حبیب‌زاده اضافه کرد: ۹۰ گروه جهادی شهرستان اردبیل در قالب یک‌هزار و ۵۴۰ نفر سازماندهی شده و خدمات بهداشت و سلامت، آبرسانی به مناطق روستایی، احداث مسکن محرومان و… را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: در ایام کرونا بسیج سازندگی با اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کنار مردم و هموطنان بودند که خاطره این ایثارگری‌ها هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

حبیب‌زاده راه‌اندازی کارگاه اشتغالزایی در مناطق محروم از قبیل خیاطی و قالیبافی را یادآور شد و ادامه داد: در ۶ مسجد تعیین شده برای ۵۳ نفر اشتغالزایی انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل از ساخت ۹ واحد مسکن محرومان، ساخت پل روستایی بین مزارع در چهار روستا، تکمیل مسجد حضرت خدیجه محله درویش‌آباد اردبیل و… را از اقدامات بسیج سازندگی در اردبیل اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع