رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران در کارزار با دشمنان همواره پیروز میدان بوده و کارنامه این نهاد انقلابی سرشار از جهادهای بی‌بدیل است.

به گزارش خبرگزاری آذرمغان، سیدناصر عتباتی، در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز را طلیعه نیروهای انقلابی و جهادی در کشور دانست و مجاهدت‌های این نهاد انقلابی را نه در کشور بلکه در جهان بی‌نظیر خواند. متن کامل پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان به شرح ذیل است:

«سرگذشت پاسداری در کشور ما، یک واقعیت شبیه به افسانه است، در حالی که افسانه نیست؛ واقعیت است.»

سردار بابازاده فرمانده محترم سپاه حضرت عباس علیه السلام استان

با سلام و تحیت

«کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس تا کنون، سرشار از مجاهدت‌های کم نظیر در عرصه‌های مختلف به ویژه جبهه‌های دفاع مقدس، دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان، افزایش قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، مبارزه با تروریست‌ها و مزدوران استکبار در منطقه، خدمت رسانی و در کنار مردم بودن در بحران‌های طبیعی و اخیراً در مبارزه با ویروس کرونا است.

فرا رسیدن دوم اردیبهشت‌ماه «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به فرمان حضرت امام خمینی (ره) طلیعه این حماسه آفرینی‌ها است.

این روز مهم را خدمت فرمانده و کلیه کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده توفیقات روز افزون این نیروی الهی را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) در حفظ و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام/