کاظم دبیر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: هیچ فضای امنی برای کارکنان خاطی در دستگاه‌های اجرایی استان وجود ندارد و تمامی تحرکات کارکنان در اردبیل به طور دقیق رصد می‌شود. وی با اشاره به اینکه با رأی هیئت رسیدگی به تخلفات اداری، کارکنان استانداری و سازمان‌های تابعه یک نفر از کارکنان […]

کاظم دبیر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: هیچ فضای امنی برای کارکنان خاطی در دستگاه‌های اجرایی استان وجود ندارد و تمامی تحرکات کارکنان در اردبیل به طور دقیق رصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با رأی هیئت رسیدگی به تخلفات اداری، کارکنان استانداری و سازمان‌های تابعه یک نفر از کارکنان شهرداری اخراج شد، تصریح کرد: در راستای حفظ و صیانت از حقوق مردم و سالم‌سازی محیط اداری، این کارمند شهرداری شناسایی و اخراج شده است.

رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری و سازمان‌های تابعه علت اخراج این فرد را تخلفات اداری و مالی اعلام کرد و گفت: با کارمندانی که حق و حقوق مردم را تضییع می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد.

دبیر با تاکید بر اینکه از کارمندان پاکدست و وظیفه‌شناس حمایت‌های لازم به عمل خواهد آمد، پاکسازی دستگاه‌های اجرایی از دستان مفسد و ناپاک جز وظایف اصلی مدیریتی ما در اردبیل است.

انتهای پیام/

منبع