اسماعیلی، نماینده مردم گرمی گفت: شهرک دامپروری فکا در شهرستان گرمی با ۶۵۰ میلیارد تومان آماده و زمین تحویل قطعی شده است که به همین منظور زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در انگوت برای این منظور در نظر گرفته شده است.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان  اظهار داشت: شهرک دامپروری فکا در شهرستان گرمی با ۶۵۰ میلیارد تومان آماده و زمین تحویل قطعی شده است که به همین منظور زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در انگوت برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که بررسی مبالغ واریزی از سود حاصله از هلدینگ‌های شستا به حساب سازمان تامین اجتماعی انجام یافته است، بیان کرد: اجرای پروژه‌های شهرستان گرمی و انگوت مورد توجه و بررسی قرار گرفته و به همین منظور با انجام تمامی استعلامات کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی و عمرانی این کارخانه طی هفته آینده آغاز می‌شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس ادامه داد: در دو مجموعه بزرگ شستا در شهرستان گرمی بیش از ۷۶۰ نفر اشتغالزایی در نظر گرفته شده است که بی‌شک در کاهش مهاجرت و نیز رفع مشکل بیکاری نقش شایانی ایفا خواهد کرد که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود.

اسماعیلی تصریح کرد: عملیات اجرایی و عمرانی و کلنگ‌زنی کارخانه تولید ظروف پزشکی و واکسن‌های آماده انسانی در «ساری نصیرلو» شهرستان گرمی با اخذ زمین و اتمام استعلامات و نتیجه مثبت آزمایش خاک کارخانه، طی هفته آینده با حضور مسئولین انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این کارخانه با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی خواهد شد که در توسعه حوزه پزشکی شهرستان نقش شایانی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/