کارخانه تولید اسباب‌بازی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در مراسم افتتاح شرکت «تأمین سامان میلاد آسیا» بزرگترین تولیدکننده اسباب‌بازی در اردبیل، مدیرعامل این شرکت گفت: ما در مسیر توسعه و پیشرفت قدم‌های مؤثری را برداشتیم به طوری که از سال ۹۶ عملیات احداث این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در فاز یک و ۲ آغاز شد که امروز شاهد بهره‌برداری از این فاز هستیم.

وفا سراج مهدی‌زاده تصریح کرد: فاز توسعه این کارخانه شامل فاز سه و چهار در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع احداث خواهد شد تا تولید محصولات متنوع نظیر بازی و سرگرمی کودکان را شاهد باشیم.

وی گفت: این شرکت با اشتغال ۱۸۰ نفر پرسنل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسبابف‌بازی به لحاظ تعداد و تنوع محصولات در ایران است.

مدیرعامل شرکت تأمین سامان میلاد آسیا افزود: محصولات تولید شده در این مجموعه شامل انواع ماشین‌های اسباب‌بازی ایرانی و خارجی اعم از اسکیت، اسکیت برد، اسکوتر و… همچنین لوازم ورزشی متنوع است.

مهدی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این شرکت با توجه به نیازهای کشور در حوزه صنایع اسباب‌بازی و سرلوحه قرار دادن نوآوری و حل مسئله با ایجاد راه‌های خلاقانه نه تنها اسباب‌بازی‌های با کیفیت و سالم برای کودکان و خانواده آنها طراحی و تولید کرده بلکه در ساخت و طراحی بازی‌های رایانه‌ای نیز گام‌های مؤثری برداشته است.

وی سطح کیفی تولید محصولات را در این مجموعه ارزشمند مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: به رغم داشتن بازارهای جهانی، ‌ عمده تولیدات ما در داخل کشور به فروش رسیده ولی سعی ما بر این است تا از ابزارهای دیجیتالی برای تولید محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان استفاده کنیم.

مهدی‌زاده اضافه کرد: در گام نخست ۳۸ محصول و در گام بعدی ۱۰۰ محصول متنوع را تولید می‌کنیم و سعی ما بر این است تا تنوع تولید را به بیش از ده‌ها محصول جدید ارتقا داده و در کنار آن دپارتمان بازی رایانه‌ای را نیز راه‌اندازی کنیم.

وی بیان کرد:‌ از لحاظ اعتباری و ریالی برای این پروژه چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که در قالب فاز یک و ۲ امروز افتتاح می‌شود و اشتغال ایجاد شده در این ۲ فاز ۱۸۰ نفر است.

مهدی‌زاده به کلنگ‌زنی فاز سه و چهار و شروع عملیات اجرایی این پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال اشاره کرد و ادامه داد: سعی خواهد شد پروژه در ۲ سال آینده انجام شده و هدف‌گذاری اشتغال این ۲ فاز ۴۵۰ نفر خواهد بود.

این سرمایه‌گذار گفت: امیدواریم برای کودکان این مرز و بوم کیفی‌ترین و بهترین محصولات را طراحی، ساخت و تولید کرده و بتوانیم بخش عظیمی از بازارهای داخلی و حتی خارجی را در دست بگیریم.

انتهای پیام/