منتخب مردم شهرستان گرمی در انتخابات مجلس یازدهم گفت: کادر درمانی به‌عنوان افسران جنگ نوین در خط مقدم هستند.

ولی اسماعیلی شامگاه گذشته در بازدید از بیمارستان ولایت شهرستان گرمی اظهار کرد: امروز پزشکان، پرستاران و کادر درمان به‌عنوان افسران جنگ نوین در خط مقدم قرار دارند و اقدامات صورت گرفته توسط آنان شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در مبارزه با کرونا، افزود: در کنار مجموعه زحمت‌کش پزشکان و کادر درمانی، سپاه و بسیج  نیز مثل همیشه خود را به خط مقدم رساند و اقدامات شایسته‌ای در حوزه ضدعفونی و گندزدایی انجام داده است.

منتخب مردم گرمی، موران و انگوت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در شرایط فعلی موضوعی مهمتر از مبارزه با ویروس کرونا نداریم و تمامی دستگاه‌ها موظف به حمایت همه جانبه از کادر بهداشت و درمان جهت مقابله کامل با این ویروس منحوس هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: برای رفع کمبودهای موجود نیز یک‌هزار و ۶۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده تهیه شده و طی سه مرحله در اختیار شبکه بهداشت و درمان جهت توزیع بین سه بخش قرار می‌دهیم.

وی گفت: مردم نیز با رعایت موارد بهداشت فردی و پرهیز از اجتماعات و برگزاری مراسمات، وزارت بهداشت و درمان را در مقابله با ویروس کرونا یاری کنند و همکاری را لازم داشته باشند.

گفتنی است؛ منتخب مردم گرمی، موران و انگوت با حضور در بیمارستان ولایت از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شهرستان در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و قدرانی کرد.