به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن در اردبیل به اهمیت اجرای دقیق طرح نهضت ملی مسکن در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: باید با توجه به شرایط تورمی این واحدها با کمترین هزینه و بیشترین دقت و کیفیت ساخته و تحویل متقاضیان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن در اردبیل به اهمیت اجرای دقیق طرح نهضت ملی مسکن در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: باید با توجه به شرایط تورمی این واحدها با کمترین هزینه و بیشترین دقت و کیفیت ساخته و تحویل متقاضیان شود.

وی اظهار کرد: بخشی از متقاضیان در سال گذشته و بخش دیگری نیز امسال مبلغ اولیه خود را واریز کردند و مراحل احداث این پروژه با پرداخت تسهیلات پیش‌بینی شده با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت توجه به ساخت واحدهای مسکونی با الگوی صنعتی‌سازی را درشهرهای مختلف استان یادآور شد و تصریح کرد: در مشگین‌شهر و اردبیل صنعتی‌سازی مورد توجه قرار گرفته و ساخت واحدها با این الگو با سرعت بیشتر و کیفیت مطلوب‌تر در حال انجام است.

عاملی پیگیری‌های بر خط، سریع و پایش دقیق روند کار را در این پروژه بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: هیچ قصور و کوتاهی در ساخت و تحویل این واحدها قابل قبول نیست و امیدواریم همراهی متقاضیان مسکن و بانک‌های عامل را در پرداخت تسهیلات این طرح عظیم شاهد باشیم تا هر چه سریع‌تر واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم تلاش می‌کند تا برای همه افراد فاقد مسکن، ساخت و تحویل واحدهای مسکونی را در کیفی‌ترین شکل و با قیمت مناسب انجام دهد که قطعاً بدون توجه به قیمت‌های کذایی در بازار و دلال‌بازی‌های این حوزه، ساخت و تحویل مسکن به عنوان اولویت اصلی دولت در استان‌ها نیز مورد دقت و توجه خواهد بود.

عاملی از راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و سایر نهادها خواست تا در اجرای سریع‌تر این پروژه زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده و با همراهی بانک‌های عامل و تأمین مبلغ از سوی متقاضیان در مراحل مختلف این پروژه را در ۲ سال آینده برای تحویل به متقاضیان هدف‌گذاری کنند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: انتظار می‌رود ساخت واحدها با کیفیت مطلوب‌تر از گذشته مورد دقت قرار گرفته تا بخشی از دغدغه خانواده‌ها و هزینه سنگین آنها در این حوزه به حداقل برسد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر