به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به سفر اخیر آیت الله رئیسی به کشور روسیه و دیدار با رئیس جمهور این کشور اشاره و اظهار کرد: این سفر بسیار بابرکت و شروع تحول خواهی در دیپلماسی خارجی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به سفر اخیر آیت الله رئیسی به کشور روسیه و دیدار با رئیس جمهور این کشور اشاره و اظهار کرد: این سفر بسیار بابرکت و شروع تحول خواهی در دیپلماسی خارجی است و مهم‌ترین و قوی‌ترین اقدام دولت مردمی_ایران قوی در راستای خنثی سازی تحریم‌ها است.

وی در ادامه با تشریح زوایای مختلف این سفر افزود: رئیس جمهور بزرگترین قدرت جهانی، در اولین ملاقات خود با ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران خواستار ابلاغ سلام وی به مقام معظم رهبری شد که این امر خود به تنهایی بزرگترین پیروزی معنوی و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با یادآوری این امر که روسیه بزرگترین هم پیمان جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و … است که می‌تواند در آینده نزدیک تأثیر بسیار مهمی در آینده کشور داشته باشد.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به تلاش‌ها و توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در راستای جنگ شناختی و ادراکی اشاره کرد و گفت: دشمن در صدد وارونه و بی ثمر نشان دادن سفر آیت الله رئیسی و نیز سفر اخیر وزیر محترم امور خارجه کشورمان به چین است و این خود نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در کنترل ایران قوی است.

امام‌جمعه بیله سوار با اشاره به مانور دریایی اخیر سه کشور دوست و هم پیمان چین، روسیه و ایران؛ این مانور نظامی دریایی را بسیار قوی و روشن برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه از تلاش‌های شبانه روزی استاندار، نماینده منطقه، فرماندار، مدیرکل تأمین اجتماعی استان و ریاست تأمین اجتماعی، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و ریاست اداره جهاد کشاورزی، شهردار و اعضای محترم شورای شهر بیله سوار در راستای محقق سازی درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان مرزی بیله سوار تقدیر و تشکر کرده، خواستار توجه بیشتر به سهم درمان این منطقه محروم مرزی شد.

وی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و رور زن، خواستار فرهنگ سازی تکریم و تجلیل واقعی مادران و همسران شد.

خطیب جمعه بیله‌سوار در پایان با اشاره به روز جهانی گمرک، از زحمات رئیس و پرسنل زحمتکش اداره کل گمرک شهرستان مرزی بیله سوار تقدیر و تشکر نموده، خواستار توجه و توسعه بیشتر به گمرک مرزی چندین ساله این منطقه شد و از استاندار اردبیل خواست از اختیارات ویژه دولت به عنوان نماینده تام الاختیار دولت در مناطق و نواحی مرزی، در جهت افزایش مراودات مرزی با کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان نهایت همت خود را در جهت کاهش بیکاری جوانان این منطقه محروم مرزی بکار گیرد.

انتهای پیام/

منبع